fbpx Strategiczne myślenie i zarządzanie czasem. Masterclass dla Asystentek Zarządów, Executive Assistants, Personal Assistants | Szkolenia i kursy on-line

Jesteś tutaj

Strategiczne myślenie i zarządzanie czasem. Masterclass dla Asystentek Zarządów, Executive Assistants, Personal Assistants

Strategiczne myślenie i zarządzanie czasem. Masterclass dla Asystentek Zarządów, Executive Assistants, Personal Assistants

Szkolenie skierowane jest do Asystentek Zarządów, Executive Assistants oraz Personal Assistants, które chcą:

  • usprawnić swoje metody pracy
  • lepiej zarządzać czasem
  • skuteczniej wspierać decyzje strategiczne osób zarządzających

Szkolenie wyposaży Uczestniczki szkolenia – Asystentki Zarządów, Executive Assistants, Personal Assistants:

  • w kluczowe strategie zarządzania czasem
  • rozwinie umiejętności myślenia strategicznego

Szkolenie ma na celu nie tylko zwiększyć efektywność we współpracy z osobami zarządzającymi, ale także wzmocnić rolę Asystentki jako strategicznego partnera w zarządzaniu.

 

Program szkolenia

 

MODUŁ  I: MYŚLENIE STRATEGICZNE

  • Czym jest myślenie strategiczne i dlaczego jest kluczowe w roli Asystentki
  • Jak rozwijać umiejętności myślenia strategicznego w kontekście pracy Executive Assistant, Asystentki Zarządu, Personal Assistant
  • Jak pozyskiwać informacje od osób zarządzających, niezbędne do skutecznej realizacji celów krótko- i długo- terminowych
  • Spotkania strategiczne w zespole Asystentka – osoba zarządzająca

MODUŁ II: STRATEGIA ZARZĄDZANIA CZASEM

  • Metody i narzędzia efektywnego planowania pracy własnej i pracy osoby zarządzającej
  • Ustalanie priorytetów
  • Jak radzić sobie z natłokiem zadań
  • “Game Changery”, czyli narzędzia do optymalizacji, przepływu i kontroli zadań (przykłady i omówienie)
  • Spotkania taktyczne w zespole Asystentka – osoba zarządzająca

MODUŁ III: ASERTYWNOŚĆ I KOMUNIKACJA –  narzędzie do realizacji strategicznych celów osób zarządzających i firmy

  • Jak efektywnie negocjować oczekiwania i ustalać realistyczne terminy wykonania zadań
  • Jak skutecznie pozyskiwać informacje w sytuacji presji czasu
  • Rodzaje pytań – kiedy i jak je zadawać, aby uzyskać najlepsze efekty, zgodne z oczekiwaniami

Podsumowanie i dyskusja

 

Oprócz szkolenia Uczestniczki i Uczestnicy otrzymają:

  • dostęp do nagrania ze szkolenia - 6 miesięcy
  • karty pracy
  • certyfikat ukończenia szkolenia

 

KUP TERAZ

lub

ZGŁOŚ UDZIAŁ PRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA

 

 

 

Prowadzący

Agnieszka Korach

Psycholog społeczny, dyplomowany trener grupowy (SWPS/Laboratorium Psychoedukacji), archiwista. Doświadczenie zawodowe zdobywała w jednej z największych firm doradczych w Polsce. Zarządzała procesami administracyjno-personalnymi i zespołami pracowników biurowych. Autorka artykułów i porad dla menedżerów i pracowników sekretariatów/recepcji, kierowników biur /m.in.

Formularz zgłoszenia:

Kontakt

tel. 22 435 70 02, 504 243 881
szkolenia@arkconsulting.com.pl

Terminy

CZERWIEC 2024, ONLINE
Szkolenie ON-LINE
18.06.2024

Szkolenie ON-LINE

Koszt szkolenia on-line

397PLN (w tym podatek VAT)

Czas trwania

10.00-13.00

Koszt szkolenia on-line obejmuje

certyfikat ukończenia szkolenia